- 15 maart 2018
- | Bron: Carfix
Rol van de autohandelaars blijft centraal staan
Rol van de autohandelaars blijft centraal staan Cayu inspireert dealers De autohandel wordt digitaal, maar de rol van de autohandelaars blijft centraal staan. Dit is de belangrijkste conclusie die de gemeenschap van Europese autohandelaars trekt na een bezoek aan cayu, het nieuwe retailconcept van Opel en zijn grootste Duitse distributeur AVAG. Op 14 maart 2018 kwam een groep dealers uit heel Europa bijeen in Stuttgart om de laatste en belangrijkste ontwikkelingen in de lopende transitie naar de digitale auto te bespreken en inventariseren. Een kleine winkel, gelegen in een van de grootste winkelcentra van Zuid-Duitsland, weinig auto's in de showroom, een configurator en een krachtige website waarmee de klant het hele koopproces online kan realiseren, daar draait het bij cayu om. Het concept is ontworpen om jongere kopers aan te trekken door hen de mogelijkheid te bieden naadloos over te stappen van de virtuele naar de fysieke winkel en terug. Roman Still, CEO van AVAG: ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.