GRATIS ANALYSE TELEFONIEKOSTEN

LAAT UW TELEFONIEKOSTEN GRATIS ANALYSEREN

zorgeloos en budgetvriendelijk bereikbaar BLIJVEN voor uw klanten

Bent u geïnteresseerd in bellen via VoIP?
Laat uw telefoniekosten gratis analyseren en u vrijblijvend adviseren op basis van uw behoeften om zo tot de optimale oplossing te komen.

 VRAAG GRATIS EN VRIJBLIJVEND ANALYSE EN ADVIES 

Als u o.b.v. deze analyse en advies klant wordt bij FoundCOM! dan geniet u alvast volgende voordelen:

  1. 50% KORTING de eerste 3 maanden
    Betaal slechts 8,75 euro/maand voor hosting van uw centrale en telefoonnummer.
  2. 15 EURO belwaarde (= 6 uur bellen) op uw account
  3. GRATIS activering ter waarde van 50 euro

Dit aanbod geldt enkel indien u de analyse en advies hebt aangevraagd via bovenstaand formulier.

FOUNDCOM! brochure

FOUNDCOM! tarieven

Wat is Voice over IP (VoIP)

‘Spraak over internet’. In plaats van geluiden op een analoge manier door een telefoonlijn te sturen gebeurt alle overdracht over het internet. Bellen wordt dan veel goedkoper en je bent in enkele klikken overal bereikbaar. 

VoIP in de praktijk

Met VoIP wordt uw traditioneel dure telefooncentrale, met bijhorende ISDN-lijnen, dus vervangen door een virtuele telefooncentrale die zich situeert in de cloud. Spraak wordt vanaf nu omgezet naar VoIP en getransporteerd via uw bestaande internetverbinding. Dit wil zeggen dat u niet meer afhankelijk bent van een traditionele telefoonprovider. Bovendien kunt u dankzij VoIP overal waar internet ter beschikking is, bellen met uw eigen intern nummer. 

voip

Wat hebt u nodig ?

Indien u kiest voor VoIP hoeft u enkel te investeren in IP-telefoontoestellen. Verder heeft u voldoende aan een stabiele internetverbinding en een VoIP-abonnement. Bovendien bent u met VoIP niet gebonden aan een bepaalde werkplaats. Om het even waar ter wereld kan u via het internetverbinding maken met uw online telefooncentrale. Dit kan zowel met uw vast toestel als met een mobiele telefoon, laptop of tablet. Kortom: overal waar u een internetverbinding heeft, bent u bereikbaar op uw eigen intern nummer.

Voordelen

  1. Kostenbesparend
    Met VoIP wordt telefonie vanaf nu aangeboden als een dienst en betaalt u een maandelijks vast bedrag voor het gebruik van de virtuele telefooncentrale. Bovendien ligt deze kost, net als de beltarieven van VoIP, een behoorlijk stuk lager dan die van de traditionele spelers. Indien u kiest voor VoIP kan uw totale telefoniebesparing al snel oplopen tot een gemiddelde van 40 à 70%.
  2. Gebruiksvriendelijk
    Met VoIP wordt het instellen van uw telefooncentrale kinderspel. Zo kan u, in tegenstelling tot de hedendaagse traditionele telefooncentrales, heel eenvoudig via het online VoIP-webplatform nieuwe toestellen toevoegen, uw openingsuren aanpassen, bandjes inspreken en uploaden, doorschakelingen aanpassen, enz.
    Daarnaast vallen de externe technische interventies en kosten weg, aangezien FoundCOM achter de schermen klaarstaat voor de optimalisatie, het beheer, de updates en de beveiliging ervan inclusief back-ups en failover. Daar de onderneming vroeger zelf voor deze problemen moest instaan, biedt VoIP u zonder extra kosten het volledige pakket aan een zeer aantrekkelijke prijs..
  3. Innovatieve mogelijkheden
    Kiezen voor VoIP betekent het verkrijgen van innovatieve functies, die helpen bij het optimaliseren van uw bedrijfsprocessen.
    Dit omvat alle denkbare functionaliteiten zoals doorverbinden, voicemail (ontvangen via bijlage in email), keuzemenu’s, adresboeken, QR-codeprovisie, onlinestatus, dag- en nachtmodus, conferentiegesprekken, automatisch doorschakelen, wachtmuziek en -rijen, enz. Dit kan uiteraard nog verder worden uitgebreid naar uw specifieke wensen.
    Een ander grensverleggend pluspunt van VoIP is dat het niet locatiegebonden is. Indien u verbonden bent met het internet kunt u dus altijd en overal gebruikmaken van VoIP. Dankzij de VoIP-applicatie is het mogelijk om ook uw smartphone, laptop en tablet aan te sluiten op uw virtuele telefooncentrale. Hierdoor kunt u thuis, op kantoor en zelfs onderweg bellen of gebeld worden.


BELT U BINNENKORT OOK IN DE CLOUD?

Als 'early adaptor' van nieuwe technologieën, ontwikkelde FoundCOM een online cloud-service in samenwerking met 3CX. Met andere woorden: een online telefooncentrale die draait op een virtuele infrastructuur ofwel 'in de cloud'. Uiteraard blijft u alle huidige functionaliteiten die u gewoon bent van uw traditionele telefooncentrale behouden.
Met FoundCOM kiest u voor extra innovatieve functionaliteiten, die het bellen nog makkelijker en gebruiksvriendelijker maken. Daarnaast krijgt u toegang tot uw telefooncentrale via een online VoIP-webplatform. Er komt met andere woorden een einde aan het tijdperk waarin telefooncentrales enkel door specialisten geïnstalleerd en beheerd worden. Dankzij het online VoIP-webplatform kunt u alle configuraties afstemmen op de persoonlijke noden van uw bedrijf en dit via slechts enkele muisklikken. Gedaan met hoge onderhouds- en beheerskosten, lange installatietijden en het aanschaffen van hard- en software. Bovendien wordt uw telefooncentrale online onderhouden en bijgewerkt door FoundCOM, waardoor ze nooit veroudert. Met FoundCOM kiest u dus voor 'one-stop-shopping' en een 'fulloption-oplossing'.

Bent u geïnteresseerd in bellen via VoIP?
Laat uw telefoniekosten gratis analyseren en u vrijblijvend adviseren op basis van uw behoeften om zo tot de optimale oplossing te komen.

 VRAAG GRATIS EN VRIJBLIJVEND ANALYSE EN ADVIES 

GRATIS (excl. BTW)
  • Gratis het digitale magazine in de mailbox

Dit product is niet beschikbaar

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Industrial maintenance 

Industrial maintenance maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.